Topbanner

Nyhed

WOD Bike & Run Stafet Event 2017

Indbydelse til
WOD Bike & Run Stafet Event 2017 (3 løbere + 2 cyklister = 1 stafethold) i årets første fastholdelse arrangement.

24-04-2017
Saml gruppens medlemmerne, og deltag i denne sjove motionsstafet på en solskinsfyldt aften - der kombinerer løb, cykling og orienteringsløb med både motion og hygge!
 
Tre fra holdet skal løbe 1 km orienteringsløb, og to fra holdet skal cykle 4 km orienteringsløb.
 
WOD Bike & Run Stafet Event foregår på Aalborg Kaserner.
Dato:                                            24. maj kl. 18:00
Adresse:                                       Aalborg Kaserner, Gl. Høvej 34, 9400 Nørresundby
Kontakt:                                       Torben C.M. Sørensen, Tlf. 72440931
Tilmelding sendes til:                   
infhvkalb-kc@hjv.dk
Tilmeldingsfrist:                          17. maj 2017, kl. 23:00
Link til aktiviteten:                       Se linket i højre side -->

Adgang til Aalborg Kaserner:      
Der fremsendes en navneliste til Hovedvagten, som der kan henvises til, såfremt du ikke har ID-kort udleveret. Husk en anden gyldig legitimation.
 
Sådan gennemføres stafetten
Løber - Cyklist - Løber - Cyklist – Løber
 
Få alle med på holdet
Alle kan være med i WOD Bike & Run Stafet. Stærke motionister og nybegyndere kan danne hold sammen. Det samme kan løbeentusiasten og begyndermotionisten, der foretrækker at cykle. Der er plads til både racercykler og bedstemorcykler, luntere og hurtigløbere.
Et hold består som udgangspunkt af 5 personer. Det er dog muligt at stille med færre deltagere på holdet -minimum 3 personer.
Cyklister bør bære cykelhjelm.
 
Sted
Start og mål ved Gymnastiksalen, Bygning N22 - på fodboldbanen lige overfor Cafeteriet.

Løbe- og cykelbaner er tilrettelagt, så de ikke krydser hinanden.
Orienteringsbanen er lagt i området omkring gymnastiksalen og foregår på græs. Meget publikumsvenlig.
 
Cykelbanen på 4 km foregår rundt på kasernens vejnet. Start- og målområdet er asfalteret.
 
Møde- og starttid
Første starten går kl. 18.00, og der vil være åbent for afhentning af løbsnumre og info fra kl. 17.00 på stævnepladsen.
Link til stævneplads: http://map.krak.dk/m/pc0Mw
 
Kort
Der anvendes skitser, o-kort samt hærkort i målestoksforhold 1:1000 – 1:50000
 
Rækker og præmier
I kan stille op i herre, dame- eller mixrække, og der er diplomer til alle. Det drejer sig ikke om at komme først, men derfor kan man jo sagtens samligne tiderne :-)
 
Omklædning og bad
Der er mulighed for omklædning og bad i gymnastiksalen. Her findes også toiletter.
 
Forplejning
Det er muligt at bestille 2 forskellige menúer i forbindelse med tilmeldingen:
Menu 1: Sandwich m/ribbensteg, samt frugt, juice og chokolade.
Menu 2: Sandwich m/kylling, samt frugt, juice og chokolade.
 
Ophold i start- og målområdet
Start- og målområdet er på græs, og det er muligt at opstille jeres egne pavilloner og evt. grill. 
 
Elektronisk tidtagning
I får udleveret en chip sammen med løbsnumrene ved ankomst. Chippen(stafetten) skal medbringes og skiftes mellem hver deltager på holdet. Vi står parat med vejledning, hvis det bliver nødvendigt.
Husk at chippen skal afleveres efter løbet.
 
For holdets cyklister
Husk lappegrej og evt. cykelhjelm - og pas på i trafikken.
 
Andet
Husk varmt tøj - det kan blive koldt at stå og vente på jeres holdkammerater.
Alle der gennemfører, vil modtage et WOD diplom, der fremsendes til kompagniet.
 
Vejret:
Det bliver forhåbentlig en solskinsfyldt aften, men ellers bliver det vådt og blæsende. Anyway
”Så bliver det bare en smule mere udfordrende”

Hjemmeværnskommandoen - Vordingborg Kaserne - Sankelmarksvej 26 - 4760 Vordingborg - Telefon: +45 7282 0000 - E-mail: hjk@hjv.dk - EAN:5798000201224